wtorek, 12 lipca 2011

Sposób na darmową kaskę i fame! $ :D

Oto sposób na darmową kase i fame! :D
1. Logujemy się na swój profil.
2. Jak już jesteśmy w mieście to klikamy na "Mój dom"
3.następnie wchodzimy na "Mój profil"
4.Tam gdzie jest email naciskamy zmień
5. Zmieniamy email: jeśli jesteś vipem (dotyczy zwykłego VIP i VIP Judge i VIP Jury) to zmień na moviestarplanetvip@wp.pl a jeśli nie jesteś vipem to zmień na moviestarplanetzwyky@wp.pl  (dobrze jest napisane moviestarplanetzwyky@wp.pl)
6.Wchodzimy na wp.pl i logujemy się na to konto (hasło to moviestarplanet)
7.Przyjdzie wiadomość z potwierdzeniem (klikamy w nią) i klikamy link który tam się pojawi.
8.Wchodzimy na profil i już mamy na nowo 1000 i awansujemy na kolejny poziom :D
JEŚLISZ POMYLISZ EMAILE TO KOD NIE ZADZIAŁA.
UWAGA! VIP DOSTAJĄ 10000$ ALE NIE AWANSUJĄ NA KOLEJNY LVL.

25 komentarzy:

  1. To działa i nie piszcie że nie bo sama z tego korzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. UWAGA LUDZIE TERAZ HASŁO TO moviestarplanet1 BO JAKIŚ ZŁODZIEJ ZMIENIŁ HASŁO NA WP ALE JUŻ JEST W PORZĄDKU I MOŻECIE DALEJ KORZYSTAĆ Z TEGO HACKA

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi nie działa, może tobie działa bo masz vipa?

    OdpowiedzUsuń
  4. JA niemam vipa a i z góry przepraszam za zaistniałą sytuację ale ktoś wtargnoł na tę strone i zmienił hasło ale wszystko jest już w porządku morzecie dalej korzystać z tego hacka hasło to moviestarplanet1

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie działa, zmieniałam i nie zadziałąło

    OdpowiedzUsuń
  6. NIEDZIAłA w ten sposub kradnom konta a hasło to
    ściema

    OdpowiedzUsuń
  7. jak sama to napisałaś .... ! fajny sposób ...! napewno go NIE WYPRÓBUJE >! i to fajny sposób na ukradnięcie konta nie... normalnie rewelacja .....! nie wierzcie im ....!!! mój brat próbował i co ukradli mu konto .! i tego kogoś przyłapał... NIE WIERZCIE >! to podłe oszystwoo i tyle . !!

    OdpowiedzUsuń
  8. i po 2 ... te hasło nie działa .. i tu nie ma wytłumaczenia dlaczego . poprostu NIE WRABIAJ KOGOŚ OK >?!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ściema . Nie wchodźcie w to , bo wam konto ukradnie .. -.-

    OdpowiedzUsuń
  10. nie działa jest wszystko źle!!x-o

    OdpowiedzUsuń
  11. CZYLI TO KONTO NA WP JEST JEDNAK TWOJE,SAMA SIĘ PRZYZNAŁAŚ
    " BO JAKIŚ ZŁODZIEJ ZMIENIŁ HASŁO NA WP ALE JUŻ JEST W PORZĄDKU I MOŻECIE DALEJ KORZYSTAĆ Z TEGO HACKA"czyli to jest twoje konto i poprostu ktoś ci ukradł hasło -,-
    P.S to po prostu nie działa ,ciekawe czy grasz na tym koncie z 1 lv ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. szczerze powiedziawszy to jest jednym slowem oszustwo.

    Wejdz na: moviestarplanethack930.blogspot.com

    Tam znajdziesz cos dla siebie mamy duzo niesamowitych hackow i dowody ze nie klamiemy ( video ) .

    Zapraszamy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tsa ._. już od razu widać,że kłamie -,- .. Ugh ja tam mam swoje sposoby na Fm Sc Vip i Lvl -.- .. a tak wgl zaglądajcie :
    http://czaszkowata.blogspot.com/ - komentujcie mego bloga
    oraz
    http://ask.fm/Czaszkowata - pytajcie i hejtujcie mnie :3

    OdpowiedzUsuń
  14. głupia kłamczucha i dotego mam takie nerwy że aż chce mi się przeklinać

    OdpowiedzUsuń
  15. oszustwo nie działa hasło moviestarplanet i moviestarplanet1

    OdpowiedzUsuń
  16. Boże jak można być takim oszustem i debilem. Moja siostra teraz przez ciebie płacze. Takie bachory jak ty na nic nie zasługują tylko jak się nauczą pisać to odrazu szaleją na wyszukiwarkach internetowych. Weś dzieciaku spadaj z internetu bo niczym inteligentnym nie zaświecisz. Kto jest po mojej stronie pisze w komentarzu JA. I nie nabierajcie się na takiego typu łańcuszki bo potem będzie płacz i zgrzytanie zębami. -.- żal mi Cię dzieciaku. -.-

    OdpowiedzUsuń
  17. najpierw sprawdzcie czy ten email działa NIE! no właśnie to rewelacyjny sposób na kradziesz! Czemu są wogule takie chaciki czy nie lepiej zarobić samodzielnie sc?

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie działa hasło dziwki suko oddawaj mi konto miałem vipa na rok i 22 lvl 6.tysi starcoins dziwko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiem dlaczego lubisz grać w MSP pewnie wymyśliłaś se że ludzie będą zmieniać na moviestarplanetzwyky@wp.pl pewnie dlatego tak zwyky a nie zwykły dlatego że jesteś dzieckiem i nie umiesz pisać boże naucz się pisać i wtedy pisz bo jak na to patrzę to źle mi się robi może małe lvl się nabiorą ale ja nie wierze w hacki a poza tym nawet jak są one niszczą gre jaką mamy wtedy przyjemność z gry gdy mamy kogoś konto ??? no właśnie chcecie powiem wam jak to działa jak dajemy ten email moviestarplanetzwyky@wp.pl i to jest jej konto na wp i ona później zmienia wam hasła bo wchodzi na MSP (strone główną)wpisuje wasz nick i później zmienia hasło na jakie chce szanse odzyskania konta są małe ale można je odzyskać nie nabierzcie się to ściema hacki niszczą gre więc nie warto ich używać hackujesz a później grasz na czyimś koncie wow świety pomysł gratujuje -,- ŻALLL NIE NABIERZCIE SIĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. mi nie działa

    OdpowiedzUsuń